Palvelutasosopimus
Annamme 99,9% online takuun. Se tarkoittaa sitä, että takaamme verkkosivustollesi 99,9% käytettävyysajan joka kuukausi. Se sallii 45 minuutin palvelukatkoksen (http) kuukaudessa. Jokaisesta ylimääräisestä 45 minuutin katkoksesta saat 10% hyvityksen. Riippumatta katkosten määrästä, kaikki hyvitykset on rajoittuvat yhden kuukauden palvelinpalveluiden kustannuksiin ja eivät sisällä käytön ylityksestä johtuvia kustannuksia tai muita kertaluonteisia maksuja.
Käytettävyysaika kuukaudessa | Hyvitys kuukaudessa (*) |
---|---|
99.9 - 100% | 0% hyvitys |
99.7 - 99.8% | 10% hyvitys = 3 pv |
99.5 - 99.6% | 25% hyvitys = 8 pv |
99.3 - 99.4% | 50% hyvitys = 15 pv |
99.0 - 99.2% | 75% hyvitys = 23 pv |
98.9% ja vähemmän | 100% hyvitys = 1 kk |
Me emme ole vastuussa palvelukatkoista, jotka johtuvat ulkoisista tekijöistä/laitteista, kuten esimerkiksi verkko-operaattorin vioista, internetin ylikuormituksesta tai verkko-ongelmista. Lisäksi emme ole vastuussa viiveistä verkkotunnuksen rekisteröinnissä tai siirrossa, jotka johtuvat kolmansista osapuolista, palvelukatkoista, jotka johtuvat toimintahäiriöistä asiakkaan asentamissa scripteissä tai sovelluksissa, tai epätavallisista liikenne kuormista tai "denial-of-service (DoS)" hyökkäyksistä asiakkaan sivustolle.
Pilvipalvelimiin, erillispalvelimiin ja virtuaalipalvelimiin sovelletaan meidän laitteisto- ja verkkotason palvelutasosopimusta ja siksi ne eivät ole oikeutettuja hyvityksiin tällä palvelutasosopimuksella.
(*) Hyvitykset tehdään ainoastaan asiakkaan pyynnöstä ja toteen näytetyistä palvelukatkoista, kuten tässä takuussa on määritelty. Hyvityspyyntö pitää tehdä viiden (5) päivän kuluessa sen kuukauden loppumisesta, jolta hyvitystä haetaan.